Slovník Online Marketingu

A

C

D

  • Data studio

    Nástroj z balíka služieb Google určený na vizualizáciu dát v rámci jeho produktov a externých zdrojov

  • Deep linking

    linkovanie na inú než domovskú stránku

  • Description tag

    HTML značka, ktorú používajú autori webových stránok na poskytnutie popisu pre vyhľadávacie nástroje

  • Directory

    Adresár stránok alebo iného obsahu

  • Doorway page

    Stránka vytvorená špeciálne pre skvalitnenie umiestnenia vo vyhľadávačoch pre konkrétne kľúčové slová, slúžiaca ako vstupný bod, cez ktorý návštevníci prechádzajú k hlavnému obsahu

E

  • eCommerce (e-commerce)

    Skratka pre elektronický obchod. Zvyčajne je to online predajca, ktorý predáva produkty priamo spotrebiteľom

  • Email marketing

    Systém e-mailových kampaní ktoré umožňujú organizáciám odosielať e-maily na zoznamy kontaktom so štandardným vzhľadom a štýlom, zvyčajne s obchodným zámerom

  • Ego keyword

    Kľúčové slovo, o ktorom je zadávateľ presvedčený, že sa musí umiestniť organických alebo platených výsledkoch vyhľadávania bez ohľadu na náklady a návratnosť investícií

  • Enhanced bidding

    Vylepšené ponúkanie cien – funkcia ponúkania cien aukcii v rámci Google Ads. Pri zapnutí dostáva Google možnosť automaticky upraviť vaše ponuky až o 30% s cieľom zvýšiť počet konverzií

F

  • Feed
  • Final URL

    URL adresa stránky, na ktorú posielate návštevníkov z vašich reklám

  • Follow vs NoFollow

G

  • Geo-targeting

H

  • HTML

I

  • Impresie

J

  • JavaScript

K

  • Keyword

L

  • Landing page

M

  • Meta description

N

  • Nofollow

O

  • Organické výseldky

P

  • Pay-per-Click

Q

  • Quality score

R

  • Remarketing

S

  • SEO

T

  • Targeting

U

  • URL

V

  • Video Ads

W

  • WordPress

X

  • XML

Y

  • Yoast

Z

  • Z-Index